Till er mina fina läsare! :)

Lördag den 5/9-09

Jag är på väldigt bra humör idag. Kollade nyss statistiken och såg att jag hade 32 läsare i förrgår! Det är verkligen jätteroligt att folk kan hitta någonting intressant att läsa i min lilla blogg :) Jag hoppas att Ni kommenterar om Ni vill att jag ska skriva om någonting speciellt. Om ni är ute efter någonting mer intressant än det jag redan skriver om(haha?). Även fast det är ganska läskigt att 32 personer jag knappt vet vilka de är så är det ändå kul att ni kikar in. Gillar er skaaarpt! :)

Nu ska jag sätta ingång "Day after tomorrow" medans jag pluggar tyska. Efter det blir det kalas hos min kära bror som fyller 31 idag. Grattis till dig! :)



Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback