Ville & Simpen

Denna lördagskväll slutade även väldigt bra. Ville frågade om vi skulle hitta på någonting, självklart ville jag det^^ Simon hängde också på. Så vi två cyklade till Ville(eftersom min moppe är död.......). Min träningsvärk satt fortfarande i och Riobacken var då inte älskad av mig kan jag lova(den är liiite brant). Tillslut kom vi fram, vi spelade GH och mitt lillfinger dog där i slutet av den 15 låten kanske? För er som inte vet så spelar jag på Medium. När vi sedan skulle försöka oss på att spela Through The Fire And Flames på expert dog det, nästan. Efter ett tag for simon, så då satt jag och ville oss vid datorn och kollade på blocket. Kan ni gissa på vad? Jo skotrar, bloggar och smycken. En ganska stor variation.

I alla fall var kvällen riktigt rolig och trevlig :)

Nu blir det att inte lägga sig. Ska kolla bloggar först^^

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket :) de är de jag vill också. jag lägger till dig också ;)

kram

2009-09-27 @ 00:10:19
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: haha ja de förstår jag. jag är den kändaste killbloggaren på devote redan ;) haha kram

2009-09-27 @ 00:36:09
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback