Älskat utan gränser, älskat utan sorg.

Måndag den 19/4-10

En ny början på en ny vecka! Kan säga att denna dag var perfekt då man har sovit dåligt på natten och verkligen inte orkar med en jobbig början. Just för att den innehöll två labbar, matte och bad. Inte särskilt jobbiga lektioner, så skönt var det! Vi hade ju även besök av små åttorna idag. Riktigt söta brudar det där! Nej, jag är inte pervers eller homosexuell. Just för att de inte fattade ett skit och att de ändå tyckte att det var intressant.

Badet var också väldigt roligt. Kanske var det för vikarien eller så var det för att våran klass i allmänhet är awesome? Jag säger att det var båda delarna! Sedan slutade vi lagomt till att hinna med fem över tre bussen. Så då var man hemma ca. en timma tidigare än vad man brukar. Annars skulle jag, Sofia och Elmira just nu stå och stressa ihjäl oss för att hinna med fem över fyra bussen.

Känns som att fortsättningen av dagen kommer att bli riktigt bra och KANSKE hela veckan. Fast det kan jag svara på nu att det inte kommer att vara så, just p.g.a. all läxa och plugg.



Ville om Dagens roliga fakta:

Fail Madde, energi kan inte skapas eller förstöras, bara omvandlas i olika former ;)

Svar: Vem sa att energin skapades? ;) Det var bara om man kunde samla ihop tillräckligt mycket fisar så att man kunde utnyttja energin. Då skulle den vara lika kraftig som en atombomb^^


Kommentarer
Postat av: linn

Hahah, Ville!!



Det var därför du inte var på bussen. Hehe, jag sprang till den för att hinna, hann precis ;) Jag sprang som en gasell! ;)

2010-04-19 @ 17:48:49
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Kanske det :] För dig kan jag till och med hoppa över stock och sten ;)

2010-04-19 @ 18:21:42
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback