Hold on

Kvällen blev inte riktigt som planerat, men det var nog lika bra. Har varit sjukt trött hela dagen, så jag skulle nog inte ha varit någon höjdare att vara med ikväll. Fast, då kanske min kvällshumor skulle börja spöka? Vem vet!

Har iallafall suttit och skrivit lite på min korta bok, eller väldigt långa novell ikväll. Inspirationen bara kom till mig och hoff poff har jag skrivit lite mer än ett och ett halvt kapitel. Har även fått bra respons av några som har läst den, vilket jag tackar och bockar för! :)



Här är förresten t-shirten jag köpte på stan idag. Det är tur att jag har min kusin som har ögon som en..örn. Hon hittade den bland rea plaggen och gissa vad den gick för?

T-shirt från Gina tricot, 99:- 49:-!

Inte dåligt må jag säga. Så där sparade man en 50 lapp. Vet ni vad som står på den förresten? "To be or not to be". Ett väldigt fint citat om jag ska vara ärlig.

Nu snart beger jag mig mot sängen. Ha en fortsatt fin fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: felicia

Riktigt fin t-shirt! :D

SV:HAha! ;)



Jo vi kan ta det imorgon (idag) loggar in på dan någon gång eller så :Dnu kanske jag får lite inspiration till att börja skriva på min deckare (A)

2010-04-24 @ 01:24:16
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback