Hos dig är jag underbar.

Bokrecensionen är gjord, matten är gjord och svenskareportaget(fixering) är gjord. Så nu är jag så gott som fri från läxor. Visserligen har vi tyska, men den börjar jag med imorgon. Vet ni vad som händer på måndag förresten?! Jo vi slutar nämligen tidigare, FETT mycket tidgare! Vi har bad efter matten, så då ska vi gå till edda. Egentligen ska vi gå tillbaka och ha svenska, men hon skulle på en kurs. Så vi slutar kring halv tre. Det är inte dåligt för en NV elev må jag säga! Vi skulle även få besök av några små åttor som ska se hur det är att gå naturvetenskapsprogrammet. Echt spannend! Hoppas att de finner någonting intressant iallafall..

Vädret blev faktiskt inte så bra som jag hade hoppats på. Redan vid tolv smög små moln in, som snabbt blev stora och vipps var det mulet ute. Så jag höll mig faktiskt inne och har gjort det hela dagen. Nej jag är inte lat, ska faktiskt ut och springa med Elmira senare ikväll. Närmare bestämmt kring sju. Blir nog vanliga rundan skulle jag förmoda. Blir nog super :)


Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaa

härligt det =)<3

2010-04-18 @ 17:07:25
URL: http://jusv.blogg.se/
Postat av: lb

halv 3 är ju jättesent:(:( våran senaste dag i veckan som kommer är tio i 1! så skare va!!!:D

2010-04-18 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback