I tought I told you

Hmm..jag vet inte hur jag ska tolka eran frånvaro med kommentarer.. Blev inte designen bra? Blev färgen helt åt skogen?! Kom igen, någon slags respons borde jag väl få? *snyft*

Har även idag varit ute och övningskört och det börjar ge rätt mycket resultat. För två gånger sedan fick ja motorstopp stup i kvarten, nu kan jag starta i en lätt nedförsbacke(läs LÄTT=nästan ingen lutning alls) och köra på 3:ans växel. Känner mig ändå rätt duktig om jag ska vara ärlig^^

Nu ska jag fortsätta att stöka bort det sista här på övervåningen. Sedan blir det mat och hoff poff så är allt folk här!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tycker din blogg och designen blev jättefin!

Sköna färger & så blir man glad när man kom in på framsidan!

2010-04-09 @ 18:03:03
URL: http://eeelinaas.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; den söta av oss två är ju ändå du:o



jo verkligen jätte synd :(<3

2010-04-09 @ 23:49:35
URL: http://lillmickaa,blogg.se/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback