Om du sa, jag kommer alltid att älska dig.

Torsdag den 29/4-10

Jag vet verkligen inte hur jag ska börja mina inlägg längre. Fantasin är som bortblåst för tillfället.

Hade sovmorgon idag och jag kan säga såhär: DET BEHÖVDES! Kände verkligen hur glad jag var då jag klev upp på morgonen. Ingen huvudvärk, ingen säng som lockade och bara en mage som skrek efter mat. Som vanligt då. Tyskaprovet vi sedan hade gick riktigt bra. Vi skrev bl.a. en uppsats och det bara rullade på, alla ord, alla meningar och grammatiken kändes rätt okej, men jag ska inte säga att den var felfri. Den kan nog vara långt ifrån det.. Kemin och engelskan gick också bra, men gympan tog nog priset! Den var verkligen awesome. Vi spelade basket halva timmen och volleyboll halva. Vårat lag var riktigt bra och alla peppade varandra. He jer så he ska vá!

Kände att dagen verkligen var riktigt bra, men då vi satt på bussen så förstördes allt. Vi snackade om kommande vecka och vet ni vad? Jo, vi har fyra prov då.. Två nationella och två vanliga. Kände man peppen för att få helg? NJA inte direkt. Eller helgen är ju okej, men den går så pass fort så helt plötsligt är det ju en ny vecka.. Måste snacka med lärarna och fråga om vi kan flytta det.

Nu ikväll ska jag faktiskt inte göra ett jävla skit. Ska bara sitta och ta det lugnt, vila upp hjärnan inför sista dagen. Imorgon lär också bli riktigt bra med grillning på kvällen! Vad ska ni göra? :)


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Gärna det! ;)

2010-04-29 @ 19:45:25
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: felicia

Snälla hjälp mig att välja (inlägget ROLANDZ-JAJAMEN) annars åker ögonen ut nästa gång vi ses!

2010-04-29 @ 20:48:20
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Jag åkte till stugan. Skulle firat med en kille men det är helt slut så jag är ledsen. Själv?



GLAD VALBORG ♥ Läs gärna min konversation med en mysko man på biblioteket i senaste inlägget! ♥ ♥ ♥

2010-04-30 @ 13:25:57
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback