Someday we'll know why the sky is blue.

Kvällen har bestått av plugg, som ni säkert kunde gissa er till, men även en lång prommis runt Ursviken. Jag måste erkänna att Ursviken är en underbart fint samhälle, speciellt på kvällarna! Det får mig att tänka på sommarkvällarna, som nästan aldrig blir mörka. Näe nog om drömmandet. Tog en bild då jag kom till kanotudden, som alltid är lika fin.



Syns ganska klart att bilden är tagen av min mobilkamera, men det är den enda bilden jag har att erbjuda. Så ni får leva med den usla kvalitén.

Imorgon är det torsdag, alltså bara två dagar kvar till helgen. Veckan har gått helt gaaaalet fort! Eller vad säger ni?

Nu, sängen mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback