This will never be like it once was.

Nyss for min syster hem och imorgon sticker hon tillbaka till stockholm. Var en riktigt trevlig eftermiddag med spel, prat och hockeytittande. Jag tror aldrig att det har varit så spännande förut. Puckar hit och puckar dit. Utvisningar hit och utvisningar dit. HEMSKT! Hela familjen skrek då någon blev utvisad samt då skellefteå gjorde mål. Antar att människor som gick förbi utanför huset trodde att någon blev mordhotad. För det skreks verkligen, JÄTTEMYCKET!

Nu ska jag sticka ner till tv:n och följa första sudden perioden. VINN NU SKELLEFTEÅ, VINN!




Kommentarer
Postat av: mikaela

SV; surt med förlusten :(

ja kan nog dom flesta dagarna(A9<3

2010-04-05 @ 22:11:42
URL: http://lillmickaa.blogg.se/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback