Don't speak, I know what you're thinking.

Nu är jag hemma, helskinnad åter igen. Hade en jättetrevlig kväll hemma hos Victor med han och Adam! Vi såg som vanligt på film och på skräckisar, as usual. Denna gång var det faktiskt två riktigt hyffsade filmer! De spårade inte allt för mycket och man hängde med rätt så bra.



Jag orkar inte skriva någon recension, så här har ni de två filmerna med en aning..beskrivning? Nja, det vill jag inte heller påstå. Ni får komma på någonting själva!

Nu väntar sängen!


Kommentarer
Postat av: Micke

Roligt att du gillar skräckisar, säg bara till om du vill ha förslag på sånna som är riktigt bra :)

Och som förhoppningsvis kan skrämma skiten ur er xD

2010-04-18 @ 17:08:57
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback