This won't break your heart.

Fattade ni någonting med förra inlägget? Inte jag heller egentligen. Var bara en spontangrej jag la in. Ni som nu gick på det(som jag för gud skull hoppas att ni ine gjorde!) måste jag berätta att det var ett skämt. Måndagens biologilabb gick ut på att gissa sig fram till vilken människoart varje skalle var, sjukt, men sant. Vi gjorde även andra småsaker, som hade med skelett att göra. Pretty interesting, men ack så svårt. Man fick verkligen använda sina innersta hjänceller för att klara av de mest kluriga frågorna. Såklart klarade jag och Joel det galant!

Näe nog om utdöda släktingar. Kvällen har egentligen bestått av..ingenting. Har pluggat lite tyska, men ingenting mer än så. Känner att matten sitter som en smäck och kemin börjar jag med först imorgon. Så jag har knepat och knåpat på min "bok" som jag skriver. Fantasin har inte funnits tillänglig, så jag har inte kunnat fortsätta på den förrän ikväll. Blev dock inte mycket skrivet, men några stycken blev det allt!

Fast jag har även gjort en till sak. Plattade nämligen mitt annars lockiga hår och insåg då att mitt hår har blivit längre, väldigt mycket längre. Kan inte minnas sist jag hade så långt hår. Om jag nu har haft så långt hår vill säga. Det lockar ju upp sig rätt mycket..



Här har ni en bild på det. Man ser inte jättemycket, men det är någonting iallafall.

Nu ska jag bege mig mot sängen. Somnade förresten vid den här tiden förra natten. Känner mig riktigt stolt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tycker ditt lockiga hår är fint, det där platta funkar var också det. Vet inte vilket jag föredrar, men det DU trivs bäst med bör du ha iaf.

En gång i tiden var jag också långhårig, hade ner till axlarna (tro det eller ej). Inget jag hade velat ha igen, även fast jag inte "kan" ha det nu då jag är tunnhårig. För mycket ivägen, för mycket shampoo går åt och man täpper igen duschavloppet. :)

2010-04-22 @ 17:45:50
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback