He just like, "Hey dude, what's up?!"

Så var man hemma från en shopptingtur i schtän med Linn. Var riktigt trevligt, även fast båda två var trötta av ingen anledning alls. Antar att det blir så då man har lov, sover längre och blir lättare trött. Även fast skolan brukar ta ut sin del av energin.

Blev att jag köpte, tre saker, som var väldigt billiga må jag säga. De två första var lite småtjaffs från glitter, ni vet klämmor och snoddar. Sådant som på något konstigt sätt alltid brukar komma bort. Hur man än försöker att lägga de på samma plats. Fick de för en billig peng också, som egentligen inte var en riktig peng. Fick nämligen ett rabattkort på 25 spänn där då jag köpte mammas present, så jag fick ett par klämmor och snoddar för 24 svenska kronor. Såå jag slösade ingenting alls! Okej kortet, men det spelar ingen roll..



Blus från Gina Tricot, 149:-

Ja kan även visa en bild på byxorna jag köpte i torsdags då jag gick på stan med Linn och Emelie.



Chinos från Vero Moda, 260:-

Och ska jag vara helt ärlig så jag har bara förlorat 72 spänn idag. Just p.g.a. att min kära farmor gav mig 100 :- idag då hon kom för att äta middag här. Jag gillar dig farmor, mycket!


Kommentarer
Postat av: Nanna

Tack, följ mig gärna vi bloglovin.



Sötblogg har du med

2010-04-07 @ 19:13:48
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
Postat av: a

Kika gärna in min blogg om du har tid och lust :D

Trevligt kväll!

2010-04-07 @ 19:33:13
URL: http://moreofalice.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; hah härligt:D , kunde ju hänt värre saker;)



njaa imorgon hinner jag nog tyvärr inte:(<3

2010-04-07 @ 22:42:47
URL: http://lillmickaa,blogg.se/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback