I'm gonna let it shine

Ikväll har jag varit ute och joggat med Elmira som var trevligt, men såklart jobbigt. Kände att en del av min kondis hade försvunnit, så det var väl lite EXTRA jobbigt. Dock bestämde vi att eventuellt fara ut och springa på söndag igen. Vad gör man inte för att få upp kondisen igen? Att stå i mål ger en inte någon direkt kondition, mer benmuskler och rygg samt magmuskler, men någon kondition kan man inte hitta åt där inte! Så den får man allt jobba upp själv ^^

Skulle egentligen vara med Elmira och Sofia ikväll också, men mamma och pappa ville ha mig hemma. Så jag fick lov att stanna hemma och ta det lugnt. Var nog lika bra eftersom jag höll på somna i soffan vid..halv nio?



Kände att mina föregående inlägg var rätt tråkiga utan bilder eller dylikt, så här får ni en bild från sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback