We will be victorious!

Fredag den 16/4-10

Hallå! Så är det äntligen helg och jag har längtat, även fast det känns som att det lika gärna kunde ha varit måndag. Fast det är bara helt enkelt underbart, speciellt med tanke på att vädret är så gryyyymmmttt awesome! Eller som min vän filip säger : Kalawesome!

Gick på stan en stund idag efter skolan eftersom vi som vanligt slutade 13.05. Kollade där efter en bikini, men icket att jag skulle hitta någon! Så imorgon ska jag in till stan igen och se om jag lyckas hitta någon då jag har en väska som väger liiite mindre än ett ton.


Kommentarer
Postat av: linn

Jag vet inte om jag kan gå på stan med dig imorgon. Eller jag ska kanske på stan, men om det blir ska jag gå med cissi, frida, fanny och mimmi. Vi ska i så fall köpa en present till Michelle :)

2010-04-16 @ 20:29:57
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback