You treat me just like a stranger.

Tisdag den 6/4-10

Godmorgon! Är allt bra med er idag? med mig är det faktiskt helt okej, smått trött, men jag ska inte klaga. Idag bär det av till vårdcentralen för att ta den sista Gardasil-sprutan. Ni som är gamla läsare vet ju om att jag nu under ca. ett år har tagit två sprutor hittills som förebygger livmoderhalscanser. Så idag blir det den sista och slutgiltiga! Endel har sagt att den sista brukar kännas mest och det hoppas jag inte. Förra sprutan gjorde min högra arm smått bortdomnad. Jag har även träning ikväll, så det kändes inte alls bra att skippa den p.g.a. sprutsmärtor.

Jag hoppas bara att jag inte skrämmer sjuksköterskan som ska ta min spruta. Ser nämligen ut som ett riktigt troll idag med håret som står åt alla olika håll, men med en stor och depserat hårknut på huvudet. Trött är jag också..heh. En zombie kanske?

Förressten! Glöm inte bort att kommentera det föregående inlägget där jag har lagt upp en ny header.


Kommentarer
Postat av: jenny

ah, jag har också tagit den sista sprutan, och kan säg aatt den gjorde ondast:O

2010-04-06 @ 12:59:33
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK söta du :) Haha, blev sköterskan rädd för ditt hår? Tycker det är skitfint.



Foton, galenskap och kommande New York-resa på min blogg. Missa inte kvällsbloggningen idag! Startade även deltävling 2 i min populära fototävling nyss med ett pris i finalen. Alla kan vara med, hoppas du deltar ♥ ♥ ♥

2010-04-06 @ 15:09:39
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: jenny

haah ja tyvärr:$<3

2010-04-06 @ 15:29:20
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback