Can I tell you right now?

Måndag den 16/8-10

Då är vi inne på den sista lediga veckan innan skolan börjar om. Jag känner verkligen inte peppen..

Jag ursäktar gårdagens dåliga uppdatering, jag orkade verkligen inte skriva någonting alls. Så jag sammanfattar väl.

Efter stan for jag och Rebecka ner till kanot för att bada. Det blåse inte dåligt lite där nere, men ett dopp blev det iallafall, om det var skönt är väl en annan sak. Träffade även upp Pontus där nere som satt och snackade med oss ett tag, trevligt! Vi for ganska snabbt hem efter doppet. Därefter blev det lite lugnare, fick besök av några vi kände, så det blev att ta lite kort på deras otroligt fina hundar. Bilder kommer upp senare :) Efter det fixade jag till mig och for till Discgolfen med Pierre och Felix. Började inte jättebra, trots den dåliga starten förbättrade jag mitt rekord med 6 kast, alltså 86! Känns bra(Y) Lyckades även med ett rätt otroligt kast på kanske 20 meter från "korgen". Stod iallafall och pratade med Pierre, hade kastat in disken en bit in i den tätare skogen. Hade bara tänkt kasta ut den, men vad gör jag? Jo, jag får i den! Humöret vände mina vänner, det gjorde det!

När vi var klara stack vi hem till Pierre och fixade lite inför en spelkväll. Adam kom efter bara en stund, sedan snackade vi i drygt en timma innan Simon och Victor joinade oss. Blev poker som stod som första prioritering. Adam, Simon och Victor stack dock vid ett, så då blev det jag och Pierre kvar. Jag var sjukt trött så Pierre vann i slutändan. Grattis än en gång!

Nu ska jag fixa lite med bilderna jag tog igår, sedan blir det nog ut och sola ett tag!


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Det hade varit bra.

Jag var på Discgolfen igår! :)



Ingen aning om jag skrev namn på den andra kommentaren..

2010-08-16 @ 13:40:57
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Det gick rätt bra. Kastade 3 eller 4 på varje bana, men orkade inte fortsätta efter nio. Haha!

2010-08-16 @ 13:57:17
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback