Give me a few silly sathurdays.

Söndag den 1/8-10

Nu är vi inne på den första augusti. 23 dagar frammåt sitter jag på skolan nu och har börjat 2:an. Jag kan säga att jag inte längtar, inte alls. Visst, jag diggar min klass, men som jag har sagt tidigare så är jag hellre ledig.

Min arm är för tillfället rätt död efter en hård armbrytarkamp mot far min. Jag var faktiskt nära att bryta ner honom, som det såg ut iallafall. Båda var iallafall tokröda i ansiktet då händerna föll till bordet. En hård kamp hemma hos Karlssons.

Jag har tänkt fara ut och springa strax, ska bara låta lunchen falla till botten i magen, d.v.s. den nedre magmunnen. Jag kan fortfarande det där sedan den stora uppsatsen i 8:an där jag skrev 2 och ett halvt A4:a om hur en hamburgare omvandlas och tas upp av kroppen. Min hand värkte, men ett fett MVG fick jag. Jag är stolt över mig än idag just för att jag satt och rabblade HELA systemet i en vecka. Det var någonting det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback