Give me time and space to heal my head

Torsdag den 26/8-10

Jag sitter nu här och tar en liten paus från mitt syande(?). Håller på att sy in en skjorta som är en aning stor och med mitt MVG från 9:an borde jag väl klara det? Inget skryt här inte, bara ett konstaterande.

Skoldagen har bestått av 6 jäkla lektioner, men för ovanlighetens skull har det gått ovanligt fort och lätt. Tyskan var bara utvärdering inför kommande året, matten var inget märkvärdigt, efter det lunch och sedan svenskan. Där kommer någonting intressant fram. Vi skulle skriva om någonting vi hade velat gjort i sommar. Jag har dock gjort i princip allt jag vill göra, så jag hittade på en sak jag ville göra. Skrivandet flöt på och när det väl gör det, ja då är det roligt! Efter det historia med en awesome lärare. Han älskar mat, precis som mig och vi i klassen pratade om det under hela timmen i princip. How wonderful? Resten av dagen bestod av engelska och fysik. Gick riktigt bra, men det är väl så från början. Snart kommer väl allt skulle jag tro.

Ikväll blir det att fara ut och gå en långprommis med Elmira. Har saknat våra promenader, så det blir nog riktigt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback