I just need you now

Klockan är sent, men inte för sent för att vara vaken. Kom just hem från Adam. Har haft en awesome kväll tillsammans med han, Linn, Viktor, Alle och Pierre! Började med volleyboll på kanotudden med en FANTASTISK solnedgång. Jag bannade mig själv x antal gånger att jag inte tog med mig kameran. Därefter fick jag ta jobbet som cykelchaffis och skjutsa Pierre hem till sig och sedan till Adam för att se film. Vi såg "The Love Guru" och det är en film man får magkramper av om man är inne i natthumortillståndet, som jag då såklart var. Linn for dock vid tolv vilket var synd. SÅ jag var kvar med grabbarna till två innan jag tog min bästa vän - cykeln och skjutsade hem Pierre för att sedan cykla hemmåt i soluppgången. Fick mig helt klart på andra tankar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback