I tried to remember who I used to be.

Mitt och Linns maraton började riktigt bra med en match nere på Nyborg där min vän Pierre spelade. De förlorade dock med 0-2, men what to do. Vi började sedan maratonet med "Ringaren i notre dame" till följd av "Herkules". Båda filmerna är sjukt bra, men som sagt finns det vissa saker man lägger märke till nu. Fick ett sms av Pierre vid halv elva om en spelarkväll, så han och Adam kom förbi mig och Linn vid elva. Blev ett parti kortspel typ, Sequence, men efter det blev det ett slags deeptalk. Kan säga att vi har snackat om allt mellan himmel och jord. Linn for vid halv ett, så då blev det bara vi tre kvar. Därefter somnade Adam vid ett i sitt lilla hörn, så då blev det bara jag och Pierre som kunde hålla oss vakna. Otroligt roligt var det! Måste absolut göras om :)

Nu ska jag iallafall bege mig mot sängen, lägger upp lite bilder imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Åh Madde! Jag tror jag älskar dig. Saltlakrits är nog det bästa jag vet!

2010-08-11 @ 11:31:15
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback