I wanna go for a ride

Hola! Jag är hemma efter en toppendag! Jag och Linn for förbi konsum en snabbis för att köpa lite gott till badet/solningen. Träffade där på Viktor, han jobbar nere på kanot, så han ville att vi skulle komma och vara sociala med honom. Sagt och gjort, vi lade oss på kanotbryggorna och skulle börja på våran bränna. Alle kommer, som också jobbar där och övertygar oss om att bada. Ingen tvekan om saken, jag menar, det är sjukt varmt ute. Så vi hoppade i och hade sedan en liten simtävling, vi fyra. Jag vann båda loppen, lite sådär småstolt är jag väl. Resterande tid vi var där blev det lite bad, snack och en hel del solning. Riktigt trevligt var det! :)

Ikväll får vi se vad som händer, lite småplaner sådär, men som sagt får vi se.


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Nej, men seriöst. Fixa massa lakrits, och bra filmer. Då är jag på!

2010-08-13 @ 16:29:15
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Ja, någon gång innan jag dör i alla fall! :D

2010-08-13 @ 16:39:26
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback