I want you, I need you, I love you

Det börjar bli en aning kallt ute nu. Att sitta och titta på fotboll i ca. 2 timmar känns. Även fast jag hade tjocktröja och en skinnjacka frös jag. Fast trevligt var det! Jag och Linn fick sällskap av Ville vilket var trevligt! Synd var väl att Clemens förlorade och att någon hoppade på Pierre i sista minuten av matchen? Konstigt..

Nu har jag ätit och magen är full med palt. Man brukar kalla det för fattigmans kost eftersom det består av mjöl, potatis, vatten och en nypa salt samt fläsk. Rätt originella och billiga ingredienser, men smaken är gudomlig! Såklart då de är hemmagjorda (Y)

Ikväll ska jag ta mig en springtur, även fast jag känner att förkylningen smyger sig på. Måste hålla mig i topptrim till konditionstestet som är om drygt en vecka, på min födelsedag och allt.. Hur som helst har jag tänk springa hem ett riktigt bra resultat!


Kommentarer
Postat av: antoniaa-aaa

palt i mitt piltre!:D

2010-08-29 @ 19:23:10
URL: http://saadantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback