I will always remember that late afternoon

Var ute på en joggingtur ikväll, dock kände jag av paltkoman, såå resultatet förbättrades inte från förra gången, men härligt var det! Efter turen tränade jag lite hemma, alltså upprepande av armhävningar, mage och rygg. Riktigt skönt. Har fått en härlig träningsvärk nu, vilket jag älskar!

En sak jag har funderat på. Skulle ni vilja att jag startade en ny kategori som handlar om träning? Jag ger er tips på hur man kan förbereda sig för en joggingtur eller hur jag bäst återhämtar mig? Skulle det vara någonting? Kommentera gärna, så får jag höra era åsikter!



Här har ni linnet jag köpte idag på Vero Moda för 160:-, men jag blev medlem så då fick jag 10% rabatt. Alltså 144 spänn blev det. Inte jättefarligt ändå!

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon väntar en ny skolvecka. Peppad? NEJ!


Kommentarer
Postat av: Christian

Det hade väl varit kul! Kan alltid vara bra med lite olika perspektiv på träningsformer! Kan alltid lära mig något nytt!



Och snyggt linne! :)

2010-08-30 @ 12:33:24
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: .

ja gör det, är kul att läsa andras tankar kring träning :)

2010-08-30 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback