I'm glad you're here.

Tisdag den 3/8-10

God förmiddag! Var tänkt att jag och Elmish skulle ut och springa idag, men vädret var för bra för det. Okej, det låter jäkligt knäppt det där. Prova att vara ute och springa i relativt hög fart då solen skiner och det är 30+ i solen. Efter bara några meter dör man ju av svetten. Så vi sköt upp det. Vi får se hur vädret blir framöver, annars tar jag mig en joggingtur snart, kommer in lite moln nu märker jag.

Idag får vi se vad som händer, snackade med Linn om att hitta på något. Kanske blir bad på kanot, vad säger du?


Kommentarer
Postat av: Christian

Äh, ta en springtur nu!



Sv: Jo jag kommer till Skellefteå vid ungefär 10 på söndagen. Min buss till skolan går inte förrän 13.00. :) Vore kul att träffa dig och så! Vad gör man i Skellefteå på en söndag liksom? Är allt dött typ?

2010-08-03 @ 14:10:38
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback