Jag kommer inte hem ikväll

Okej, uppdateringen är inte den bästa, men som sagt är mitt liv inte glitter och glamour tyvär.

Fysiken tog kansketre minuter och biologin tog fem, så där har jag nu 8 minuter av detta läsåret spenderat på plugg. Ska jag vara så onormal och räkna ihop alla minuter jag pluggar och sammanfatta det kommande år? Jag får fundera på det..

Efter plugget klädde jag mig tålig mot regnet. Alltså en stooor regnjacka och mina fotbollsöverdragsbyxor, tog med mig en plastpåse till sadeln och började min cykeltur till Adam. Regnet piskade hårt och jag är förvånad att mitt smink inte låg utsmetat över hela ansiktet då jag var framme, vilket i sin tur var rätt...tur. Vi kollade mest på film och även på fångarna på fortet. Båda två var eniga om att den tidigare säsongen av fortet var bättre, men det beror väl på att man också var yngre.

Nu ska jag bege mig mot sängen. Imorgon väntar en lååångdag. 6 lektioner från halv nio till tjugo i fyra. Toppen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Det hade varit jätteroligt! Lova att göra det.. nästa gång ;)

2010-08-26 @ 13:51:05
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback