My heart beats for you.

Ojojoj säger jag bara. Uppdateringen har varit kass idag och ändå var det nära ett besökarrekord. Ni tycker alltså om min blogg mer då jag inte skriver något än då jag skriver?

Spelade discgolf ikväll med Pierre och Ville, andra gången i mitt liv och det gick väl..sådär. De var überproffsiga och blev missnöjda då de fick 4 kast, när jag däremot fick mgi de 5 fyrorna jag faktiskt fick blev jag överlycklig och hör och häpna, jag fick som högst 7 och det var endast en bana. Resten låg jag på femmor. SLog mitt rekord mot första gången då jag spelade med hela 11 kast mindre. Wow!

Sedan stack vi hem till Pierre och såg film, Adam joinade oss också vilket var lika trevligt som alltid :) Kommer inte ihåg vad filmen vi såg hette, men den var sjukt bra iallafall. Var dock nära för mig att somna, skulle vara rätt pinsamt faktiskt.

Nu ska jag bege mig mot sängen gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback