Nobody's perfect

Adam kom hit ikväll. Vi hade det mysigt med film och monopolspel. Det är tur att Adam är snäll, annars skulle vårat monopolspel slutat mycket tidigare än vad det gjorde. Räddade mig genom pengar så att säga. Riktigt trevligt var det! Filmen vi såg var "All About Steve" med Sandra Bullock. Det var en riktigt bra film, en riktig komedi helt enkelt!



Nu snart ska jag krypa mig till kojs, ska bara fortsätta på mina två noveller. Jag vet inte varför, men på något sätt kommer all fantasi efter midnattsslaget.


Kommentarer
Postat av: Christian

Sv: Haha ja jag fick ett sug att lyssna på John Mayer igen. :) För han är såå grym! Speciellt hans lilla trio!



Jaså? :O Första gången du fotar människor? Häftigt! Får se om jag kanske behöver en fotograf sen om jag skulle släppa ett nytt album! ;) Är fröken manad?



Haha fast jag älskade dock den filmen när Aladdin träffar sin farsa. Kom ihåg att jag skratta så jag fick hicka! Självklart av Anden då!



Kram

2010-08-10 @ 10:52:33
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Haha, då ska jag sno hem kepsen nästa gång jag åker till huvudstaden!

Jag älskar verkligen lakrits.. Tyvärr gör typ ingen annan det :(

2010-08-10 @ 12:41:47
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback