På fredag är falukorv

Ville frågade om jag skulle med och se på bio ikväll med han, Pierre, Alle och Amanda. Skulle dock bort till min kära farmor, så det gick inte tyvär. Hade dock trevligt där med gofika och "Fångarna på fortet". En serie jag alltid följde som barn. Oj vad det var bra, då. Nu känns det bara fake på något sätt, men man analyserade väl inte lika mycket då man var yngre. Något som dock var rätt obehagligt i dagens program var spindlarna. Jag har en STARK fobi för större sprindlar. Små är helt okej, men när de blir större än en golfboll och håriga, ja då klarar jag inte av det.

Nog pratat om äckliga spindlar, lär drömma mardrömmar inatt. HUVVA!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Haha, i slowmotion! Vad kul det hade varit ;)

2010-08-25 @ 09:44:14
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: linn

Håller med dig! Allt är så fejkat nu :( det är bara fjantigt :(

2010-08-25 @ 17:03:41
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Alexander

inte riktigt följt fångarna på forted

men ja såg alltid robinson förut

å efter att de bytte programledare har ja väl ungefär samma känsla av de>.<

2010-08-28 @ 08:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback