Sometimes you just got to love what you have

Min mage värker och mina kinder värker. Som jag och Elin kom fram till - skrattkinder. Min mage lär vara vältränad nu, mer vältränad än förr iallafall. Jag har skrattat så otroligt mycket ikväll! Tårarna rann och kinderna värkte. Jag visste verkligen inte vad jag skulle göra där ett tag, trodde helt ärligt att jag skulle dö! Oj oj säger jag bara. Pierre, Adam och Linn är en jäkla bra kombination för att man ska få sig ett sjukt gott skratt. Jag lär leva 100 år till, minst!

Nu ska jag dra mig mot sängen, får se vad som händer imorgon!




Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Att den är fieen!? :D

2010-08-20 @ 01:07:46
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback