Standing where you left me.

Torsdag den 5/8-10

Godmorgon äpplen! Hur är det med er? Med mig är det bara bra, la mig ungefär vid halv två och sov till tio. Inte jättemånga timmar, men helt klart fler än det har blivit på ett tag.

Var tänkt att min kusin skulle komma förbi idag, men hon fick förhinder, så vi fick skjuta upp det. Så det blir att fara och se "Vampires suck" med henne, toppen! Istället åker jag och Linn till en strand för att bada. Känns konstigt att skriva, men det kanske blir sista gången vi far och badar i år. Nej, huvva, hemska tanke. MYCKET SOL NU TACK!


Kommentarer
Postat av: Christian

Sv: Jaha, det var så det var. Det förklarar varför jag inte fick svar. :)



Då hänkar jag på! Jag kan behöva lite dålig Norrlandshumor med denna film! ;)



Haha jobbigt för föräldrarna. Jag känner samma sak. Fast då är det min far som slänger igång något jävla gammalt tråkigt proggband på vinylspelaren och man bara; "Men vafan..."

2010-08-05 @ 17:21:46
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback