This could be my other home

Tisdag den 31/8-10

Jag vill börja med att säga: GRATTIS PAPPA! Hoppas du får en finfin födelsedag, även fast jag vet att du inte kommer att läsa detta.

Vädret är konstigt, då menar jag, JÄTTEKONSTIGT! Var riktigt bra väder under dagen, solen kikade nämligen fram, så jag antog att det skulle bli en bra dag. Men när jag nu sitter här i skrivande stund börjar det hagla. What? En minst sagt konstig höst. Dagen har iallafall varit helt okej. Vaknade på fel sida idag och det märkte vissa genom att jag var tyst. Ska det tolkas som bra eller dåligt frågar jag mig själv..?

Fast vad som drog ner mitt humör en aning var nog att vi idag skulle ta skolfoto. Jag har alltid hatat skolfoton och kommer alltid att göra det eftersom jag alltid blir dålig på dem. Det ska trots allt representera en för ett helt år och förra året var en ren skam, så vad kommer årets kort att bli?


Kommentarer
Postat av: linn

Hälsa grattis från mig! :)

2010-08-31 @ 21:15:29
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback