Your like just awesome!

Tisdag den 10/8-10

Godmorgon mogna och omogna äpplen! Sitter och lyssnar på James Morrison och känner en sådan där behaglig känsla i hela kroppen. Damn dude, your voice is unbelivable!

Idag får vi se vad som händer. Vaknade nio idag p.g.a. en vedhuggare, eller ja, han använde sig av en motorsåg. Hur som helst väckte det mig och gjorde mig på ett aningen dåligt humör, men nu är jag på ett jäkla glatt humör. Även fast jag är trött så finns det ingenting att vara sur för. Okej jag ska sluta predika. Vad jag är rätt säker på är att jag och Linn ska vara med varandra och jag hoppas på att det blir ett litet filmlan, vad säger du? ;)



Från våran photoshoot, bild tagen av Sofia. Eftersom jag inte är särskilt fotogenisk så kunde jag inte vara seriös på alla bilder. Hälften var nog..oseriösa.


Kommentarer
Postat av: Micke

Inte fotogenisk? Jag har iaf inte sett någon dålig bild av dig hittils, t.om den där i det här inlägget har en viss charm, om än komisk sådan xD Bilden menar jag inte är intetsägande :)

2010-08-10 @ 20:22:34
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback