Oh baby I need you now

Min uppdatering har varit sämst, I KNOW. Fast det finns dagar då jag inte ens har skrivit, så värst är det ju inte.

Var med Linn ikväll och såg på film samt åt lite fruktsallad och glass, mums! Vi såg "Ella Encanted" och "The Incredibles". Två bra filmer! När jag sedan skulle gå hem från Linn så var det KOLSVART ute. Kanske p.g.a. regnet = mörka moln eller för att det snart(eller är) HÖST! Okej, det är nog båda delarna. Hur som helst hade någon viktig person inne i stan glömt tända gatljusen i lilla ursviken, så där gick jag med mitt paraply i ett totalt mörker. Enstaka hus lyste upp min väg, annars var det kolsvart. Lite smygläskigt sådär, men jag tog mig hem utan att någon läskig snubbe attackerade mig. Fast, kände mig rätt säker med tanke på att det ÖSTE ner regn. Vem vill vara ute i det?


♥♥♥

Nu ska jag lägga mig och försöka få mig en någolunda lång natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback