Vampires suck



Jag har läst alla Twilight böckerna och som så många andra här i världen blev jag förälskad i dem. När jag sedan såg filmerna blev det inte samma sak, just för att alla regissörer ser boken ur sitt eget perspektiv. Första filmen var riktigt bra, men nu har det bara börjat spåra. Det tycker tydligen regissörerna till denna film också. Så de har gjort en egen tolkning av böckerna : Vampires Suck. Ta en titt på trailern, gillar slutet då Jacob tar av sig tröjan. Inte p.g.a. magrutorna, mer av svaret han ger Bella. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Christian

Haha verkar asbra! :D Den ska jag se!

2010-08-03 @ 16:34:38
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Alexander

personligen tycker jag första filmen var så värdelös så ja kan inte enns se klart den, andra filmen var bättre å tredje filmen går faktiskt att kolla på =P



ja vill lätt se "Vampires suck" XD nog för att ja tror de blir likadant som alla andra "parodi filmer" men kanske blir kul ändå

2010-08-06 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback