You gotta walk the line, or you will fall.

Oj uppdateringen har inte varit någon höjdare. Var iallafall med Adam och Pierre under dagen, vi spelade då Fifa06, vilket var ett jäkla bra tag sedan jag spelade. Lyckades dock vinna en match mot Pierre, resten förlorade jag..men roligt var det iallafall! Därefter har jag bara tagit det lugnt under kvällen, vilket var skönt.

Nu sitter jag och tittar på "Walk The Line". En väldigt bra film som jag har sett ett x antal gånger. Den handlar om Johnny Cashs liv, från då hn var liten tills slutet på hans karriär. De har verkligen återskapat filmen bra med honom, June Carter, Roy Orbinson, Elvis Presley m.fl.



För övrigt gör både Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon två riktigt bra roller, de presterar verkligen in i det sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback