You're walking away

Som ni ser från föregående inlägg så har det kommit snö till lilla Ursviken. Eller det är snö i form av hagel, men om den ligger kvar på marken utan att smälta bort, visst är det någorlunda snöaktigt då?

Hur som helst har jag inte gjort jättemycket ikväll. Pluggat engelska och tagit det lugnt. Jag har även tagit fram ackord till låten jag la in idag, så nu är det bara att börja spela! Känner av ett visst halsont, vilket inte känns jättebra nu när alla läxor och prov är på ingående. Så jag har druckit MASSOR med te med honung. MUMMS!

Nu ska jag lägga mig, sovmorgon till fem i elva, men ska förkylningen bort så behöver man sova!

Kom förressten ihåg att kommentera min fråga från ett tidigare inlägg. Är som sagt kul att veta vad ni tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback