Andra gången kanske?

Året 2010!

1. Gjorde du något som du aldrig har gjort förut?

Jo det skulle man kunna säga. Började 2:a året på gymnasiet.

2 Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inget, så svar nej.

3 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo och även min bror till en söt Alvin!

4 Dog någon som stod dig nära?

Nej

5 Vilka länder besökte du?
Bulgariaaaa!

6 Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Massor med Volleyboll nere på kanotudden, sena pokerkvällar och filmkvällar!

7 Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Det finns otroligt många datum, så jag väljer att inte ta något utav dem. Dock kan jag nämna den 24/7, me and my camera♥

8 Vad var din största framgång under 2010?
Att jag sommarjobbade för första gången och tjänade en slant. Väljer även kameran här.

9 Största misstaget?

Tror inte jag gjorde allt för stora misstag som har etsat sig fast i hjärnan.

10 Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld I guess.

11 Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran

12 Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, alla mina vänner.


13 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Många

14 Vad önskar du att du hade gjort mer?

Umgåtts med mina fina vänner.

15 Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Suttit vid datorn

16 Hur tillbringar du julen?
@ home

17 Blev du kär i år?
Ja

18 Favoritprogram på TV?

Många fina, men som jag inte riktigt följde helt ut.

19 Bästa boken du läste i år?

Kriminalromanerna av Peter James


20 Något du önskade dig men inte fick?

Fick allt och lite till.


21 Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Jag umgicks med min fina kusin och mina fina ursvikenvänner.

22 Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Om jag vann en miljon skulle inte gjort någon större skada.

23 Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans, linne och skjorta

24 Vad fick dig att må bra?
Min familj, mina vänner.

25 Vilken kändis var du mest sugen på?

Haha hur man nu ska tolka detta..

26 Vem saknade du?
Emelie den lilla norrkvinnan, sedan några andra.

27 De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya människor jag har träffat har varit riktigt fina.

28 Vilka är dina nyårslöften till 2011?

Jag hade tänkt försöka att inte äta godis, men hur skulle det gå? Inte så jättebra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback