Cry me a river, please?

Lördag den 4/12-10

Godmorgon söta äpplen! Hur är det med er? Själv är jag riktigt trött, somnade inte förrän vid två och vaknade kvart över tio av en liten lillebror som låg under täcket med mig och var ICECOLD! Jag som bara sover med t-shirt och tjocksockar..

Jag läste inlägget jag skrev före jag la mig och det var minst sagt konstigt och inte så sammanhängande. Så jag får ursäkta det, men jag hade tröttheten att skylla på.

Nu ska jag strax sätta mig med matten och räkna lite. Har sista provet inför jul på onsdag, så det gäller att kämpa hårt och riktigt plugga inför det. Därefter ska jag duscha och sedan beger jag och min familj oss in till stan för att äta på Tatung med mormor och morfar samt mina kusiner. Tror att det kommer att bli en riktig höjdarkväll!!




Kommentarer
Postat av: linn

Du måste säga vad du önskar dig! :) Gör ett önskelist-inlägg :D

2010-12-04 @ 15:44:44
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: jessica

jättefin blogg :) titta gärna in i min också :)

2010-12-05 @ 18:28:18
URL: http://jessicacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback