Do you remember me?

Jag har nu varit så duktig och städat mitt rum. Adam kommer nämligen hit ikväll och jag had väl inte tänkt skrämma honom det första jag gör. Så jag besparade honom den saken. Har en riktigt mysig julkänsla hemma då mamma nyss har gjort anisgrisar och allt julpynt är framme. Känns dock riktigt konstigt att julafton är om exakt tre veckor. Vad har jag gjort under denna höst egentligen?!

Idag har det varit en sådan dag då man har fått mycket bortgjort, men ändå haft så otroligt tråkigt. Tur att jag har en fin klass som kan lätta upp stämningen. Blev kull med stolarna(med hjul på) just före fysiklektionen. Jag var dock inte så deltagande, men Fredy skulle snåla om skjuts mest hela tiden. Jag fick mig också en riktig handskakning idag - ett vad av något slag. Får se hur det går. På tisdag tar det plats iallafall under våran 3 timmar långa danslektion med andra NV klassen och en TE klass. Spännande!

Ha en riktigt trevlig kväll gott folk :)




Titta vad jag hittade! Ännu en bild som tydligt visar att jag var riktigt brun i somras! Inte nog med det kan jag väl säga att mina naglar inte är lika fagra som kändisarnas är, men visst har jag en riktigt fin ring? Det är ingen västerbottensring utan en Skelleftering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback