Don't be so quick to walk away

Måndag den 6/12-10

God kväll! Hur är det mer er? Med mig är det bra. Är dock redigt trött, så det blir nog en tidig kväll för mig så att jag kan sova ut någorlunda imorgon då jag har sovmorgon.

Dagen gick rätt fort men kände av tröttheten då vi hade samhälls. Höll på att somna vilket inte är bra. Måste få tillbaka sömnen så att jag kan börja hänga med på lektionerna. Nog för att jag gör det, men det blir ju en aning svårare då ögonlocken faller igen varannan minut. Resten utav dagen gick rätt smärtfritt fram och på engelskan gjorde vi klar en liten "pjäs" som vi ska visa upp på torsdag, kan nog bli riktigt bra!

Nu snart ska jag sätta mig med matten, sedan blir det nog att gå ut och gå med Elmira ikväll. Ska försöka att komma igång igen, har känt mig allt för lat. Så jag har börjat med att göra x antal armhävningar, situps och rygglyft samt benböj för att trimma upp kroppen lite, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback