I have told you twice

Jag som nästan hade hoppats på att få några fina grattis kommentarer, men icket! Känner mig omtyckt, väldigt. Skämt åsido. Jag förväntade mig inte att ni skulle gratulera mig direkt.

Gjorde jag julkort ikväll? Nej, jag tog mitt pick och pack och traskade iväg till Elmira. Eller straska var nog fel ord, jag plumsade mig fram i en halvmeter snö. Kändes lagomt roligt. Fast jag som gillar snö ska väl egentligen inte klaga. Lite synd var det väl att jag inte kan köra skoter än då Ville frågade om jag skulle med ut och köra. Kortet kommer inom en vecka, så denna vecka kommer att gå fort, men ändå långsamt då jag inte riktigt är "beredd" på julafton än. Hur som helst var det riktigt trevligt att umgås med henne. Vi pratade om allt och inget - precis som det ska vara!

Nu ska jag strax bege mig mot sängen och inatt kan jag somna gott. För kommande vecka är det inget plugg och det mina vänner, känns så sjukt underbart!



En bild jag tog för mindre än en halvtimma sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback