I'll be your commander

Måndag den 20/12-10

Klockan är halv sju och jag är så gott som klar med alla måsten. Känns..wunderbar! Jag tror för övrigt att jag måste förbättra mitt ordförråd. Jag skriver wunderbar till allt!

Idag har dagen varit otroligt lugn, som är raka motsatsen till vad de brukar vara. På kemin var läraren borta, så vi satt i biblioteket och gjorde lite uppgifter som gick snabbt. Efter det tog vi det lugnt innan vi entrade naturkunskapen som bestod av film, likaså gjorde samhällskunskapen. Vi slutade dessutom tidigare från samhällskunskapen, så en lång lunch och ett samtal med tyskaläraren om en inställd lektion gjorde det hela så otroligt mycket bättre. Så jag och Elin begav oss ut på julklapps jakt där jag gjorde bort 2/3 julklappar. Så nu är det en kvar till mor och far!

När jag sedan kom hem bakade jag två tigerkakor till den kommande fikafesten som hålls inom våran klass imorgon. Känner att det inte kommer att bli någon frukost imorgon då vi nog kommer att pressa i oss fika, men det gillar vi! Eller i alla fall jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback