I'm going through hell

Onsdag den 15/12-10

Dagarna fram till jul kommer med stormsteg. Om 9 dagar är det julafton och det känns lite wierd. Om en vecka har jag gått halva gymnasiet. DET har gått så sjukt fort. Kommer bli svårt att ta farväl av klassen sedan, lite tårar kommer väl att komma.

Idag var fotografiska bilden minst sagt rolig då vi spenderade timmen i studion där jag fick stå modell som en galen quinna. Hade håret ÖVERALLT och det är true story. Därefter fick Maja och Daniel stå modeller till mitt skivomslag som jag kanske lägger upp här på fredag. Blir nämligen att sitta inne och redigera lite då. Kan bli spännande känner jag och minst sagt roligt! Resterna av dagen gick fort. Fortsatte med logaritmer på matten och sedan hade vi gympa. Jag, Carro och Ramona ägde totalt. Därefter lite multiboll som också var riktigt trevligt.

När jag sedan skulle fara hem hade jag lite bråttom så jag glömde mina gympaskor. Som tur var kunde Emelie gå förbi gympan och hämta dem. En liten ängel är vad hon är!

Nu ska jag kolla genom tyskagrammatiken, göra klar bokrecensionen, skriva klart engelskan och sedan bege mig in i skoterns värld :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback