It's a nice day to start again

Umgicks som sagt med mina fina brudar ikväll. Vi spelade Wii och jag dansade ytterst vackert, som mina vänner även gjorde. Sedan såg vi på "Ace Ventura - When Nature Calls" och jag skrattade, alltså verkligen skrattade. Bättrade nog på mina magmuskler som är gömda någonstans under allt. Hur som helst hade jag riktigt trevligt denna näst sista dag som nu har gått över till den sista. Lite mer än 23 timmar kvar, sedan är det 2011. Känns konstigt.

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och spela lite, kanske sjunger jag också eller så tar jag och ritar något. Känner mig så kreativ just nu!




Kommentarer
Postat av: felicia

Du kommer aldrig att få glömma mig!

vare sig vi är nära varandra eller långt ifrån så kommer du alltid att få dras med mig, livet ut.

Från barnsben till graven <3

2010-12-31 @ 01:05:46
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback