Tears dry on their own

Tisdag den 21/12-10

God eftermiddag! Hur är det med er? Med mig är det bara toppen! Imorgon är sista skoldagen, sedan är det jullov and that's awesome.

Dagens skoldag kändes inte jättevärd då det enda vi gjorde var att fika - alltså ett GIGANTISKT fika. Jag kan nog säga att det var större än då man har släktkalas, för det var verkligen kakor av alla sorter. Till och med en tårta kom med, som jag tyvär inte smakade, men som säkert var god. Kan säga att vi alla blev proppmätta, så lunchen var inte så jättelockande. Så om man ska sammanfatta det hela så hade jag 45 minuters skola idag - som var fika. Resterande dag umgicks jag med mina fina klasskamrater och det blev nog 3 timmar sammanlagt, sedan begav jag mig in mot stan för att finna den sista julklappen. Mötte upp Erika, Olivia och Julia. De ville nämligen hitta en klänning till mig som jag ska kunna ha på nyårs. JAG är en person som verkligen inte gillar att ha klänning om det inte gäller skolavslutning eller något annat med traditionellt. Så efter många om och men så sköt vi upp det hela, hehe.

Nu ska jag sätta mig åter igen med julkorten och försöka att få dem klara. Imorgon ska jag nämligen ta med dem till skolan, men de är långt ifrån klara. Så jag får göra mitt bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback