Trots allt smussel fick jag bara några puzzel.

Lördag den 25/12-10

Så var julafton över, men ska jag vara ärlig så känns det inte ett dugg. Kanske för att min julkänsla inte fanns i år heller eller så börjar jag bli vuxen. Kul liv att aldrig ha någon slags julkänsla? Nästa jul ska jag kämpa med julkänslan och verkligen FÖRSÖKA att tycka in julkänslan.

Mormor och morfar for just efter tolv eftersom de bor en bit bort så sover de oftast över, mys. Resterande timmar har jag spelat Banjo Kazooe på xbox360 ,eller hur det nu stavas, med min bror. Jag kan ju säga att det enda jag var bra på var vattenpolo, inte mycket att komma med. Känner mig som duktig att min 6 år yngre bror är bättre än mig. Hans söta skratt kan dock kompensera det hela. Han skrattade nämligen åt allt jag gjorde eftersom jag i varenda bana skulle lyckas fastna på sådana ställen ingen annan skulle lyckas fastna på. Så det kan gå, hehe.

Inte nog med att jag sög i spelet så skulle jag fixa några fina bilder på mina vänner i några ramar. Vad gör då katten som jag var så duktig att mata i morse? Han hoppar rakt på glaset så att det faller ner på golvet.. Då var det ingen glad quinna som satt på golvet och skulle vara duktig.

Ikväll ska jag vara med mina fina brudar FellePelle och Reebook. Jag vet inte vad vi ska göra, kanske baka något gott och bara ha det mysigt? Jag hoppas på något riktigt bra - som vi oftast brukar lyckas komma fram till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback