I've got the magic in me

Fredag den 24/12-10

GOD JUL PÅ ER FINA LÄSARE! Ni får ursäkta min otroligt dåliga uppdatering, men jag kände att idag skulle ingen orka vara inne och kolla på bloggen, men lika fullt är det nära ett besöksrekord, IGEN?! Om jag skulle sluta skriva, skulle jag slå mitt rekord med hästlängder då eller?

Mormor och morfar har varit här hela dagen samt farmor, riktigt mysigt. Min sömn var dock inte särskilt bra inatt, så jag kanske sov 4 timmar? Ni kan nog gissa er fram att det jag vill komma med är ATT jag har varit på väg att somna hela dagen, men jag har kämpat och det har gått finemang.

När väl jultomten kom och jag fick öppna mina paket så var jag nästan på väg att börja gråta, tårar bildades i alla fall. Alla otroligt fina julklappar från mina fina vänner och alla fina julklappar från alla mina släktingar. Tror aldrig att jag har blivit rörd av julklappar förut. Kanske är jag inne i någon period, vad vet jag, men tårögd blev jag allt. Kanske för att jag fick något som jag verkligen INTE trodde att jag skulle få. En ny skoterhjälm och en riktigt snygg en!  Jag är dock ingen som gillar att skryta om julklappar då jag vet att det finns människor i min närhet som inte alls har fått någon i år och det inte beroende på bristande snällhet. Så jag har i alla fall tänkt visa er hjälmen, sedan får det vara. Jag har inte tänkt skriva en lista som kanske vissa andra gör.





Nu ska jag försöka att bege mig mot sängen, behöver lite sömn.


Kommentarer
Postat av: Ramona

Skitsnygg!

2010-12-25 @ 10:25:02
Postat av: Emelie Johansen

SNYGG!

2010-12-26 @ 01:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback