Wake me up inside

Måndag den 13/12-10

Jag är nu hemkommen från skolan med mat i magen. Om dryga timman sitter jag i en lokal på första skoterkursen. Låter helt galet, som att det är värsta nobelfesten. Jag är nog för orolig för mitt eget bästa och mitt eget välbefinnande, eller dylikt.

Skolan gick bra och jag fick tillbaka mitt biologiprov som resulterade i ett MVG. Kändes riktigt skönt och nu kan jag nog konstatera att jag kommer att få det i slutbetyg också. Wunderbar! Matteprovet fick vi dock inte tillbaka, men vi hann att börja på ett nytt kapitel som innebar logaritmer. Inte så knepigt som jag hade trott, men jag antar att det kommer så småningom.

Skriver ikväll hur det gick och om jag alls kommer mig hem. Kommer att övningsköra och att köra på kvällen har ju sina nackdelar. Håll tummarna för att jag överlever hemresan...och kanske lite för skoterkursen, heh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slår vad om att de kommer gå kanonbra!



Grattis till Biologiprovetprovet förresten, måste ha suttit fint en måndag som den här, kall och jävlig :)

2010-12-13 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback