Why are you pushing me away like you are?

Lördag den 18/12-10

Såå äntligen är jag hemma! Har suttit på min ända i hela fem timmar. Kan säga att det smärtade rätt hårt där i slutet då ögonlocken höll på att falla igen och magen krampade efter mat. Så vid halv tre åt jag lunch och frukosten åt jag vid åtta. Najs!

Ska jag vara ärlig kändes teorin inte särskilt givande då jag redan har läst genom boken 3 gånger. Så att lyssna på denna man, som för övrigt såg ut som en tomte, var som att läsa boken i huvudet med lite mer "egna" upplevelser. Så som när han berättade om alla gånger han hade skurit av sina fingrar i vedkapen och när han skar upp läppen så att den hängde. Vad detta hade med skoterteorin att göra kan man fråga sig? Inte nog med det så var vi helt insnöade, så när jag skulle övningsköra hem blev det rallyMadde som kom fram. Lite slirar dit och lite slirar hit, spännande minst sagt!

Nu sitter jag och är orolig för uppkörningen som är imorgon. Provet känns som att det kommer att gå finemang. Fast han berättade att ingen kunde bli underkänd på uppkörningen, så jag får väl hålla tummarna för att jag inte är det där undantaget som bryter mönstret.



Kanske ser ut så här då jag kör upp? Mössan är fin i alla fall!

Johan om Svar på kommentarer:
För att vara teknikare? Hahaha, det var lågt ;) Vi vet iaf hur man står upp mot lärarna ;)

Svar: Inte lika lågt som Glocalnet ;) Hahaha men vi naturare är som vi är, små och försvarslösa ;)


Kommentarer
Postat av: Johan

Trodde glocalnet-skämten dog ut kring... 2005?



Men jag antar att ni naturare inte kan dra vettiga skämt ;) ni kan bara derivata och naturtjaffs ;)

2010-12-18 @ 16:24:58
Postat av: Sara

Även jag brukar dra "inte lika lågt som Glocalnet". Och det bästa är att jag egentligen knappt vetat vad det handlar om förrän nu då jag googlade på det, haha!



Du kommer få stilpoäng på uppkörningen, tro mig! :D

2010-12-18 @ 18:00:59
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback