Winter Wonderland

Todilo! Satt nyss och gjorde en header till bloggen. Sparade den, men nu lyckas jag inte hitta den. Har sökt genom hela datorn, men den är spårlöst försvunnen och jag VET att jag sparade den, men vart vet jag absolut inte.

Idag har skolan varit helt onödig. Som ni vet hade jag inget att göra på FB, inte på matten efter heller. Så jag kunde i princip bara skitit i skolan och fått lov en dag tidigare. Tur att jag har fina klasskamrater som kan få mig på bättre humör i alla fall. For efter skolan och fikade på Wayne's med Elin, Caro och Emelie. Riktigt mysigt, men lite proppat var det.

Nu sitter jag och lyssnar på massor av julmusik, ska sedan ta bussen in till stan för att umgås med Olivia och Linnea. Blir nog en superbra kväll! Var ett jäkla bra tag sedan jag var med Olivia, så hon är rätt saknad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback